Måndag.........

 
                          God Morgon Måndag.......
 
              Gårdagens middag blev grillad kotlett
              och tzatziki.....några tomater...............
 
 
 
             Årets februari bilder på almanackan
             jag fick i Julklapp............
 
 
 
                       Man ser hur hon växer......
 
 
 
             I dag blir det att damma lite för när
             solen skiner så ser man allt damm......
 
 
 
                 Kristallkronan som jag vann på ett
                 korsord....som jag löste när jag
                 vakade hos pappa 1989........den
                 torkar jag av med våtservetter.......
                 ett bra tips som jag fick för några
                 år sedan.......mina tavelramar
                 som är guldfärgade ska nu bli svarta.....
 
 
 
               Ella som hade magsjuka i går ringde
               och talade om att hon hade ätit ett
               bett på en smörgås i går men att då
               hade hon kräkts.....så nu fick hon bara
               dricka lite vatten.......men i går kväll
               hade hon ätit kokt torsk med lite
               smält smör på och det fick hon be-
               hålla.....så nu får vi hoppas att det
               har gått över för denna gången...........
 
               Nu blir det lite frulle...sedan ska jag
               försöka hitta lite sommarkläder......
               i garderoben som då också blir
               städad.....för om fyra veckor ligger
               vi förhoppningsvis i solen...........
              
 
               Ha en bra måndag.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra måndag i Ditt pysslande... 😉

Kram ❤

2016-02-15 @ 09:49:56
Postat av: Anita

Tack....

Kram <3

2016-02-15 @ 10:52:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0