Lugn Tisdag.....

 
                        God Morgon Tisdag.........
 
                Det blev ingen träff med Mariana av
                olika orsaker i går......men jag tog
                mig mig Ludde och åkte in till Hund
                och Katt och fick hans klor klippta
                istället......han är väldigt rädd om
                sina tassar den goe Ludde....men
                det gick bra.....skönt att det är gjort...
 
 
 
                  Bakade det goda LCHF brödet
                  gjorde jag också....och så dricker
                  jag cocos vatten varje dag...så gott...
 
 
 
                Var inne en sväng på Parkhallen och
                köpte färsk kyckling...urbenade klubbor
                tror jag det var......som vi åt tillsammans
                med en god sallad, ägg och fefferoni ....
 
 
              
 
             Jag som aldrig varit så mycket
             för söta saker...längtar nu efter
             tårtor winerbröd och söta kakor...
             så konstig man kan bli när man
             ska hålla igen........Nu blir det lite
             frulle....Ha en bra dag............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Snart ses vi... 👍😉

Kram ❤

2016-02-09 @ 12:37:18
Postat av: Anita

Ja det ska bli kul....

Kram <3

2016-02-10 @ 06:40:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0