Lördag

 
 
                            Lördag Kväll..............
 
 
                   Erik ska låna ut sin selfie pinne till
                   mig......här visar han hur man ska
                   hålla den.....................................
 
 
 
                               Haha ...det går ju siså där..................
 
 
 
                    Här gäller det att öva.................
 
 
 
           Kanske jag lär mig innan vi drar
           till Teneriffa.......................
 
 
 
               Oj vad jag kommer att sakna denna ...................
 
 
 
                          Goe gör tummen upp..............
                          nu är husbilen avtäkt.................
 
 
 
                        Veckans bukett.................
 
                 Nu önskar jag Alla en.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0