Dagens Middag....

 
                           Dagens middag
 
                Bönpasta...lasagne ...påhittat recept
                Jag gjorde ostsås på grädde, riven
                ost och kokosvatten....det la jag i
                botten på en ugn säker form med
                kokt bönpasta över.................
 
 
 
                 Tog bort skinnet på ett isterband
                 och stekte det lite lätt innan jag
                 smulade det över pastan...........
 
 
 
                           Sedan pasta över......
 
 
 
                     ostsås till sist och lite svartpeppar.....
 
 
 
                           Klart............
 
 
 
                      Ja det var vad jag åt till middag
                      i dag och det ska goe få när han
                      kommer hem..........................
 
                     När jag hade gått en Ludde
                     promenad...satte jag mig direkt
                     på motionscykeln och trampade
                     snabbt i 5 minuter.....pust och stön.....
 
                  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0