Torsdag.....

 
 
                                            God förmiddag alla bloggföljare.......
 
 
                              Var uppe i morse och tog emot Erik som kom hem
 
                              från en jobbarnatt......han ska sova hos oss denna
 
                              förmiddag, för han har tid hos tandläkare Martin kl.
 
                              13.00...så vi har nyss varit och väckt honom...........
 
                              Själv tog jag också en förmiddagsslummer .....det
 
                              känns lyxigt att kunna göra det när Goe är hemma
 
                              och sköter marktjänsten och Ludde promenaderna...
 
                              Det står en gryta kalops och puttrar på spisen....
 
                              inte för jag känner den goda doften men jag kan ju
 
                              föreställa mig............
 
 
 
 
       Det var meningen att Ella skulle
 
       kommit och sovit över tills i morgon
 
      men eftersom jag är sjuk så får vi skjuta
 
      på det......det skulle vara synd om hon
 
      drog hem denna envisa förkylning till
 
      lille Theo.....han är ju så liten ännu och
 
      jag är lite rädd för RS viruset.............
 
      Så i eftermiddag blir det att sätta sig med
 
      en kopp kaffe och titta på julgranen och bara
 
      vara....jag älskar det.....lugn och ro......finns
 
      ingen bättre medicin.......folk stressar alldeles
 
      förmycket......det ska åkas hit och dit...det är
 
      något nervöst över det....................
 
      Ha en bra dag och ta det lugnt.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0