Tisdag.......

 
 
                        God morgon......tidigt i säng i går
 
                        och tidigt uppe i morse......05.15
 
                        slog jag upp min ljusblå......men
 
                        så skönt att vara utsövd.............
 
 
 
                                             Vår hall.....
 
 
 
                    En Julbonad som jag ska föröka fästa
 
                    på något för att få upp på väggen....får
 
                    nog ta Goe till hjälp här känner jag.........
 
 
                    I dag blir det en sväng till Marieberg
 
                    Galleria med Svärmor......
 
                    Ha  en bra dag...............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0