Söndag kväll

 
                              Åh vilken skön söndag vi haft......
 
 
                  Vi har lagat lite mat och varit i Frösvi ( Edsberg)
 
                  och hämtat 4 flak med ägg...120 stycken...det är
 
                   gott med ägg...och sedan vill jag inte ha för färska
 
                   ägg till Jul när jag ska göra ägghalvor.................
 
 
 
                        Julrullsyltan är också gjord i dag......
 
 
 
 
                    Såå gott med senap på...........
 
 
 
                 Dagens middag blev pulled chicken  med
 
                  sås på skyn, ris och gröna ärtor.....så gott......
 
                  jag har även haft tid att klippa Goe...och
 
                  stryka lite Juldukar...har även lagt ihop
 
                  mina stora dukar som ska manglas.........
 
                  Men nu ska jag snart krypa upp i mys-
 
                 fåtöljen med lite virkning..............
 
                       Ha en bra kväll alla Glad........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0