Sista dagen på 2016.........

 
 
                    Vill önska mina blogg läsare ett Gott nytt år.....
 
                    Här hemma blir det lugnt med en skotträdd
 
                    Ludde....ännu har det varit lugnt på skott
 
                   fronten.......hoppas att det förblir så...........
 
 
 
                    Hasselbackspotatis och oxfile står på menyn
 
                    i dag......med ett glas gott rödvin till....senare
 
                   ska vi festa på färsk hummer....och så blir det
 
                   att skåla in det nya året med champagne.......
 
                   Jag sitter och funderar på året som gått och
 
                   kan konstatera att det har varit ett bra år......
 
                   både med pension och ett nytt barnbarn..........
 
                   och bloggen växer....det är så roligt att se hur
 
                   många som är inne och läser det jag skriver....
 
                   till er alla vill jag önska Gott Nytt År..........................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0