Ja så är det.......denna måndag.....

1) Förnamn?...
  2) Mellannamn?
  3) Efternamn?
  4) Hobby?
  5) Singel eller i ett förhållande?
  6) Har jag syskon (isf hur många)?
  7) Vad jobbar jag med?
  8) Ögonfärg?
  9) Original Hårfärg?
  10) Hur lång är jag?
  11) Födelsedag?
  12) Skostorlek?
  13) Hur många tatueringar har jag?
  14) Favorit maträtt?
  15) Favoritdjur?
 
 
           God Kväll Måndag.......
 
      Nu ska jag svara på dessa frågor....
 
     och sätt nu inte  kaffet i vrång-
 
     strupen.....hehe.............
 
   1) Anita...
 
   2) Märta....
 
   3) Sandström....
 
   4) Handarbete....
 
   5) Gift...
 
   6) ca 15 st.....hehe....det ni....
 
   7) Glad pensionär....
 
   8) Blå...
 
   9) cendré
 
   10) 165.....
 
    11) 10 augusti....
 
    12) 39.......
 
    13) inga...
 
     14) kroppkakor och kräftor....
 
     15) Ludde naturligtvis......
 
 
 
 
                    Taco rulle blev det till middag.......
 
 
 
             
                 Så gott.....sedan är det bara att välja sådana
 
                 tillbehör som man har till vanlig taco...........
 
 
                  Erik ligger hemma i förkylning och Lars likadant
 
                 men han jobbade i dag.....men valde att jobba i
 
                 ett eget rum eftersom han nyser och snorar....
 
                 annars sitter det 4 killar tillsammans i samma
 
                 projekt .....nu får vi se hur han mår i morgon...
 
                 nu verkar han ha en "nära dödens upplevelse"
 
                 Själv var jag på vårdcentralen och tog lite prover
 
                 och fick influensa sprutan.....stötte ihop med både
 
                 Johanna och Marina och vi tre har ju jobbat till-
 
                 sammans  en gång i tiden ...så det blev lite snack
 
                i korridoren på vårdcentralen......roligt.......Det var
 
                dagen i korthet.......Ha en bra kväll........
 
 
 
 
 
 
 
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0