I morgon är det fredag....

 
                   God morgon........
 
        Det var meningen att jag skulle
 
        tagit lite sovmorgon i dag....men
 
        när man kommit upp i den här åldern
 
        är det inte lätt att somna om när man
 
        väl vaknat.....så därför kan det bli en
 
        liten "napp" mitt på dagen kanske......
 
        för i dag tänker jag hålla mig hemma
 
       
 
 
          Ella önskade sig virkade kanel-
 
          bullar av tomten.....den här med
 
          pärlsocker på tyckte jag var gullig........
 
 
 
                    Prinsessbakelse önskade hon sig också.......
 
 
                    vi får se om jag hinner innan Jul...just nu
 
                    har jag varken brunt eller grönt garn hemma...
 
                    men hon fyller ju 4 år den 13 januari så då ska
 
                    jag nog hinna med att virka lite.........
 
 
 
          Ha en bra dag goa vänner.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0