Förberedeler.......

 
                     
                                   Azaleor.....det är Jul för mig....
 
 
 
                        Jag håller på att stryka lite av alla Jul-
 
                         dukar jag har.....det finns många att
 
                         välja på ...men det konstiga är att det
 
                         kommer fram samma dukar varje år.....
 
 
 
                   Oj vad gott det var med färskt ljummet
 
                    bröd till frukost..............
 
 
 
                   Två färska kycklingar är nu färdig stekta
 
                   det blir kvällens middag och morgondagens
 
                    matlådor.....och vilken jäklar god gräddsås
 
                    jag fick till......det ska bli gott..................
 
 
 
                         Fotosken lampan i köket är ned-
 
                        plockad och rengjord....skönt när
 
                        det är klart.....nu är det bara den
 
                        stora kristallkronan i rummet som
 
                        ska rengöras också.................
 
 
 
                      Söta goe Tomten är nu uttagen från vinden......
 
                      Ja det är lite av vad jag pysslar med denna
 
                       förmiddag..........Ha det gott..........
 
 
 
 
 
 
                  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0