Dessa fina barnbarn.......

 
                             God Morgon eller förmiddag.....
 
                    Förkylningen håller i sig....men i dag ska
 
                   jag till Ida på Lekeberg skönhetscenter och
 
                  klippa mig....mitt hår är så himla långt så jag
 
                  har fått haft det uppsatt sista månaden.....jag
 
                  skulle beställa tid i november men det var fullt
 
                  ända tills i dag....men hon jobbar bara onsdagar
 
                  och fredagar...så det är hårt tryck på henne..........
 
                  men i dag ska jag äntligen dit........
 
                  Vi fick kort på våra gulliga barnbarn i Julklapp
 
                   och här är Ella's kort som hon tog på Förskolan...
 
                   oj vad hon växer fort och ändrar sig..................
 
 
 
               Jag tror att detta är taget i somras  i Stadsparken ..........
 
 
 
                                               Hon är så fin......
 
 
 
                     Den lille "knodden" Theo....så fin han också........
 
                    Jag fick även almanackan för 2017 med flera
 
                    bilder på båda två........så roligt att ha och bläddra
 
                    tillbaka i........nu ska jag ta min andra kopp med hett
 
                    te för min onda hals........Ha en bra dag.....................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0