Dagen.......

 
                           
                         Ja då vart det kväller igen.....det går snabbt
 
                         när man har roligt.......trippen till Marieberg
 
                         med Svärmor gick bra.....vi sprang i affärer
 
                         både uppe och nere.....och hon var nöjd när
 
                        hon kom hem.....och jag gick och la mig och
 
                        sov en timma....men dagen började ju redan
 
                        05.15 i morse...............
 
 
 
                           Jag gör precis vad jag vill med min tid....
 
 
 
                 I morgon blir det en tur till Adolfsberg för att
 
                 gosa lite med barnbarnen.......det mina kära
 
                 vänner är lycka.......Ha en bra kväll..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0