Onsdag.....

         
                              God Morgon denna O..........
 
             Gårdagens ord tycker jag passar i dag också...,....
 
 
 
                  Jag min virrepanna trodde att Mariana
 
                  och jag hade en träff med varandra i dag
 
                  men det var helt fel......den träffen är nästa
 
                  vecka så nu får jag vänta några dagar....men
 
                  den som väntar på något gott........
 
 
 
                         I helgen blir det en husbilstur....för
 
                         nu längtar jag efter att bada..........
 
                         skit samma vad det blir för väder
 
                         i spat ska jag.......
 
                         Ha en bra dag Alla Glada......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha... virrpanna 😆😉... ja, även solen har sina fläckar 😜... inte långt kvar 😘

Kram ❤

2016-08-17 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0