Måndag.....och semestern är slut.....

 
 
                          Åh så skönt att få en sovmorgon
 
                          hemma i sin egen säng..........jag
                 
                         hörde när Lars gick till jobbet men
 
                         jag somnade om och sov till halv
 
                         nio.......
 
 
 
                            Pärlan står nu parkerad på gården
 
                            vi får se när nästa tur blir....beror
 
                            lite på vädret också.........
 
 
 
                Plommon trädet är fullt av frukt......jag
                 
                sitter och googlar fram lite recept på
 
                vad jag ska göra mer än marmelad......
 
 
 
                   Det gamla äppelträdet är också fullt
 
                   av äpple.....gravenstein... så himla
 
                   goda när de blir klara........
 
                   Nu kära vänner ska det bli gott med
 
                   lite frukost och kaffe........Ha en bra dag....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0