Lite blogg torka.....

 
         Hej på Er..........
 
     Här har det varit bloggtorka
 
     ett par dagar....men jag har
 
    inte varit sysslolös för det.....
 
 
 
             I dag blev jag sugen på "ragger" och eftersom jag
 
            klev ur sängen 05.20 så blev det brunch framåt
 
            förmiddagen.....dessa ragger är gjorda på färsk-
 
            potatis lite riven Västerbotten ost pressad vitlök
 
            ägg lite mjöl ock mjölk......så gott.............
 
 
 
                  En plåt med plommonkakor blev det ...........
 
 
 
                  Morgondagens fredagsmys blir kräftor......
 
 
 
                                    Och Västerbotten paj.....................
 
 
 
               En tomatsås blev det av de egenodlade
 
               små tomaterna.......................................
 
 
 
                    Några burkar plommon chutney med ingefära
 
                    och chili blev det också.....gott till  grytor i höst....
 
                    Ja det var lite vad jag pysslat med...........
 
                     Ha en bra natt......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitig, var ordet! 😉

Kram ❤

2016-08-26 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0