Handling........

 
                                            God Kväll.......
 
                          Det blev lite sovmorgon i dag...skönt
 
                          Efter en dusch och Ludde promenad
 
                          tänkte jag ta en tur med handikappen
 
                         in till Marieberg......jag skulle handla
 
                        mat på Willys och göra ett besök på
 
                        apoteket...............................
 
 
 
                                  Lax färgade rosor......fina....
 
                       Men jag börjar undra om jag är alvarligt sjuk
 
                       Jag handlade på Willys för 900 kronor och
 
                       på apoteket för 1500 kronor...och då var
 
                       den mesta medicinen gratis......ja det är
 
                      inte gratis att få leva.......
 
                      Ha en fortsatt bra kväll.........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

"Smakar det, så kostar det", vet Du väl... 😉

Kram ❤

2016-08-31 @ 07:57:32
Postat av: Anita

Jo du Mariana så är det nog...

Kram <3

2016-08-31 @ 11:01:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0