Händelserik Söndag.................

 
                                            Hej Söndag........
 
                         I natt fick gubben sig en uppenbarelse....eller
 
                         var det att han såg några gubbar på en camping
 
                         i Tyskland eller Danmark som brände ogräs med
 
                         gasolbrännare.........sagt och gjort det måste
                      
                         provas och det gick som en dans..........
 
 
 
                       Efter gasolbränningen körde han med
 
                       högtryckstvätten......och jäklar vad fint
 
                       det blev.......varken mossa eller ogräs
 
                       överlevde den behandlingen...............
 
 
 
                Oj vad rönnsumaken växer......i dag har jag
 
                grävt upp skott......förhoppningsvis så tar de
 
                sig.........muren är också rensad och så har
 
                jag planterat lite nya blommor.......vi har även
 
                varit hos svärmor Siv och satt upp en jalusi
 
                på hennes uteplats.......................
 
 
 
                          Fläskkotletter blev middagen
 
                          klockan åtta i kväll......men gott
 
                          var det......nu har jag jobbat, så
 
                          i morgon kan jag nog inte röra
 
                         mig....men vad gör det, för solen
 
                         ska skina och jag tänker lägga
 
                         mig rak lång i en solstol..........
 
                         Ha det gott................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Undrar om jag vågar hoppas!! 😘

Kram ❤

2016-08-15 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0