En bra onsdag......

 
                
                    ONSDAG......
 
 
 
                 Ja så är det......när man gått i pension
 
                 vid 63....då börjar det en ny period i
 
                 livet.....och den perioden gillar jag........
 
 
 
                  Nu är det bara ca 14 dagar kvar sedan
 
                  blir jag farmor igen....det ska bli så
 
                  spännande ..........
 
 
 
                  Just idag känner jag för att göra som Tiger....
 
                   men jag tror att jag tar en sväng till Anki's
 
                   magasin....hon har fått in så mycket fint
 
                   och jag skulle behöva några fina ljuslyktor
 
                   på köksbordet........och just nu kommer
 
                   solen.....känns som det blir en riktig bra
 
                   dag............Ha det gott.........................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, vad spännande... 😉, nu får Du räkna ner.
Ytterligare ett guldkorn i livets dessert. 😊

Kram ❤

2016-08-31 @ 11:20:58
Postat av: Anita

Ja nu är det spännande..härliga tider...

Kram <3

2016-08-31 @ 13:43:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0