Söndag.......

 
                          Hej Söndag kväll........
 
              Så här pigg var jag när jag steg upp vid 09-
              tiden i morse...efter en utekväll med Goa
              Mariana........det är härligt när man vaknar
              med ett leende på läpparna.........................
 
 
 
                       Lars har tvättat husbilen och
                       skurade markisen noga........
 
 
 
                      Dagens lunch intogs på IKEA eftersom
                      vi drog in och handlade på Marieberg.....
 
                      Det var meningen att Magnus med familj
                      skulle komma och äta middag men eftersom
                      de har blivit förkylda så stannade de hemma...
                      och då bestämde Erik att han ville ha mina
                      pannkakor och Daniel åt soppa eftersom han
                      har piercat tungan och har lite svårt att äta.....
 
                      Nu är även denna helgen till enda....och
                      roligt har jag haft med Mariana och mycket
                      skratt....................................................
 
 
 
                       Snyggo....................A.............
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken jättefin morronbild på Dej!!
Rena skönheten... Ärtiga Märta! 😘

Tack igen... njuter!!

Kram ❤

2015-09-06 @ 21:32:01
Postat av: Anonym

Tack fina du....

KRAM <3

2015-09-06 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0