Söndag.....

 
               Jag skrev ett inlägg igår och det bara
               försvann.....så här kommer ett nytt om
               vad vi gjorde i går......Lars klipper ett
               plommon träd....som blivit eftersatt......
 
 
 
                    Ellas sim ring är nu tömd på luft......
 
 
 
                       Liksom en luftmadrass..................
 
 
 
                      Lars tog sig en paus i solen.......
 
 
 
                      Vad ska detta bli månne........
 
 
 
               Jo det blev raggmunk, stekt fläsk
               och lingonsylt.....så gott................
 
 
 
                Lars grillar hamburgare........
 
 
 
                     Svenskt färskt nötkött...............
 
               Sedan la jag mig i bubbelbadet....och efter
               det kröp jag ner i sängen......härligt med en
               tidig söndagskväll....................A.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt med en tidig måndagkväll också, efter att ha jobbat ihop med en trevlig syrra från Småland... 😉

Kram ❤

2015-09-28 @ 21:17:38
Postat av: Anita

Oj då kom du in i jobbet snabbt för det är ju en dialekt som du känner igen....


Kram <3

2015-09-29 @ 10:48:18
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0