Nya glasögon......

 
           Vi har tillbringat kvällen med denna sötnosen..
              på Marieberg Galleria.....
 
 
 
                     Och Ellas pappa Magnus och farbror
                     Erik.............
 
 
 
                      Klart vi skulle leka lite innan hon åkte
                      hem........hon vill följa med mig hem....
                      oj vad ont i hjärta det gör att säga nej
                      till dessa bedjande ögon....men jag lovade
                      att hon fick komma till helgen för då kom-
                      mer även Erik....för han har beställt äppel-
                      paj..........
 
 
 
              Oopps där kom planet som går till
              Turkiet med Mariana och hennes
              dotter Madde ombord.....trevlig
              semester på er tjejer....................
 
              Ja det var denna dagen och nya
              glasögon är beställda både till
              Lars och mej.......Ha en bra kväll......A......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, såg Du planet???!!!!! Häftigt!!! 😘

Tack vännen, vi fick en härlig vecka!

Kram ❤

2015-09-24 @ 00:09:04
Postat av: Anita

Ja vi såg planet...vi var på väg till Marieberg..när det kom över oss...men innan jag fick upp telefon och ta ett kort hade ni hunnit rätt upp i luften....men jag så ert plan...kul..

Kram <3

2015-09-24 @ 21:14:13
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0