Njuter.......

 
                 Njuter av förra veckans rosor och
                 veckans bukett med rosor och så
                 lite värmeljus i regnet......i dag har
                 jag tagit fram en sopsäck nu ska det
                 plockas och slängas.....medan jag
                 försöker ringa lite samtal........men
                 sitter de inte i möte så svarar de
                 inte......här gäller det att ha tålamod...
                 Personen jag ska ha tag på satt på
                 möte till klockan elva ....och då började
                 jag ringa men har inte fått något svar...
                 klockan fem i tolv säger de att hon sitter
                 i möte till klocka 13.45......så jag får väl
                 fortsätta plocka och slänga.......A...........
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Prövningar... trägen vinner!! 👌

Kram ❤

2015-09-15 @ 14:29:24
Postat av: Anita

Ja så är det.....

Kram <3

2015-09-16 @ 10:47:13
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0