Mariana dag.......

 
                  Godkväll denna måndag......
 
            En heldag med fina Mariana på Marieberg
            har jag haft i dag.......här försöker vi ta en
            selfie som brukligt är när vi uppsöker Dam-
            rummet......men eftersom vi inte har någon
            selfie pinne så blir det inte så bra kort...men
            jäklar vad roligt vi har under tiden.............
 
 
 
                Det här blev ju bättre.....
 
 
 
                Jodå det blev mat på det "gamla" vanliga
                 stället.....i dag serverade de Isterband...
                oj oj oj vad jag åt....jag lär inte äta något
                mera i dag.............................................
 
 
 
                Mariana började med sallad ...men det
                hoppade jag....vi hade fikat med bakelse
                när vi kom vid 11 tiden......har hon fått
                några mess...månne ??????
 
 
 
               Triss utdelningen var skral i vanlig ordning...
                men skam den som ger sig....................
 
 
 
                  Veckans bukett köpte jag med mig........
 
 
 
              Vita rosor med lite grönt från träd-
              gården.........Tack Mariana för en
              härlig dag....och ha en trevlig vecka
              i Turkiet......Kram..............A............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack finaste Anita för energipåfyllningen!! 😉
Görsköj, som alltid med Dej.😅

Tack, jag ska ha det gött och Du ska lycka till med Du vet vad... 😄

Underbara rosor... kram ❤

2015-09-14 @ 19:52:51
Postat av: Anita

Det blev en perfekt dag...med Isterband och mycket prat....snart dags igen.. ett par månader går fort...

Kram <3

2015-09-15 @ 06:43:36
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0