Kanelbullekladdkaka...............

 
 
                        God morgon Onsdag..............
 
            Jag suger ut det mesta av mina gamla rosor
            denna regniga dag........................
 
 
 
 
                 Jag vaknade med världens huvud-
                 värk....så jag kröp tillbaka i sängen
                 och sov till klockan tio........skönt....
 
 
                 Jag har varit baksugen flera dagar
                 och i dag hittade jag detta recept
                 på fejan från tidningen Hembakat
                 och jag var ju tvungen att prova den...
                 Kanelbullekladdkaka.....visst låter
                 det gott......serveras med vispgrädde...
 
                Nu blir det en dusch och en promenad
                med Ludde...sedan drar jag till Ankis
                Magasin......Ha en bra dag......A.........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Mysigt med Anki's Magasin, hoppas Du hittar nåt.

Kram ❤

2015-09-02 @ 14:42:30
Postat av: Anita

På Ankis Magasin hittar man alltid något....jag går sällan tomhänt därifrån....

Kram <3

2015-09-03 @ 09:09:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0