Firar...

 
 
                      Solen skiner från en klarblå himmel.....
 
                    Vi har vattenläcka i Fjugesta så jag har hällt
                    upp lite vatten så att jag kan koka kaffe och
                    kunna diska och så där...........................
 
 
 
                 I dag för två år sedan firade Mariana
                 mig när jag fyllde jämna år......och då
                 var vi ute och åt god mat...och hade
                 så trevligt..............................................
 
 
 
                Då såg det ut så här på tallriken......
 
               På lördag blir det nog lite annan mat...
               så här kanske det kan se ut.............
 
 
 
 
 
              
               Mariana har fyllt "halv" jämnt....och
               denna gången är det jag som bjuder...
 
 
 
 
             Jag tror inte att det blir så här storslaget..
             för Mariana hade en egen champagne
             öppnare och servitör med sig............
 
            Nu är det dags för lite frulle...ha en bra dag...A....
 
              
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ååååhhh... jag minns.... härlig kväll!! 😉
Nu längtar jag som en galning till lördag! 😅

Kram ❤

2015-09-03 @ 09:24:53
Postat av: Anita

Ja jag längtar också...ska bli så kul...

Kram <3

2015-09-03 @ 14:08:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0