Torsdag

 
 
               Jag väntar på att dimman ska lätta
               och att solen ska komma fram......
 
 
 
           Jag gillar att sova på
           morgonen....men ibland
           tänker jag på när man hade
           4 pojkar som skulle upp och
           iväg till respektive skolor och
           själv skulle jag vara på jobbet
           klockan sju....då förstår jag att
           jag valde nattjobbet.........men
           nu, njuter jag av min sovmornar..
 
 
 
 
               I dag blir det att stå vid strykbrädan en
               stund.....så vi har strukna kläder tills
               i morgon ....för då blir det nog en hus-
               bils tur.......Ha en bra fredag.......A..........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fin bild på dimman.😄

Ha en bra dag!


Kram ❤

2015-10-15 @ 12:30:25
Postat av: Anita

Tack Mariana....

Kram <3

2015-10-16 @ 06:57:26
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0