Torsdag.....

 
        Torsdag kväll.......
 
 
 
                   Ett recept på småskorpor med
                   kardemumma som svärmor gör
                   och jag tycker de är så goda.....
                   så därför bad jag om receptet..
                   och då kom hon med det här......
 
 
 
                  Så nu har jag skrivit av det, både
                  till henne och mej....................,
 
 
                 Det var meningen att jag skulle ha
                 bakat i går......men jag har ett blod-
                 socker som far som sjutton....ibland
                 är det över 20 och ibland är det nere
                 i 4.......så jag har mått lite taskigt ett
                 par dagar......det är nog någon infektion
                 på gång....känns så........
 
 
 
                  Oj vad jag är sugen på Isterband.........
 
 
 
               Så i dag gjorde jag det.....men jag
               gjorde stuvade potatis istället för
               potatis och sås.....för då måste jag
               ha lingon till....och de är ju alldeles
               för söta när mitt socker hoppar och
               far som det gör nu...............................
 
 
 
                            Ja så är det nog......nu får
                            ni ha en bra kväll....Kram...A.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Allt blir bra... först får Du ordning på det som spökar i kroppen och sen ses vi... 😉😆

Kram ❤

2015-10-30 @ 07:05:52
Postat av: Anita

Ser fram emot en träff...

Krm <3

2015-10-30 @ 12:41:55
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0