Tisdag........

 
                              Hej Tisdag.......
 
                Åkte ut vid 08.15 för att köpa jäst till
                tekakorna som jag tänkte baka i dag...
 
 
 
               Enligt receptet ska den bli 20 stycken
               men jag som gillar lite mindre fick ut
               38 stycken......kan det bero på att jag
               får äta mera pålägg om jag gör dom
               mindre......kan nog bero på det..........
               Jäkligt goda blev dom............................
 
 
 
 
              Nu blir det en Ludde promenad
              i solskenet.....Hoppas ni får en
              bra tisdag..................A..................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bra tänkt... 😉

Kram ❤

2015-10-27 @ 19:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0