Fredag

 
 
                          God Morgon Fredag......
 
 
 
                Jag har tagit in Syren Hortensia och
                den står så fint torkad hela vintern.......
 
 
 
 
                    Jag var uppe tidigt i dag och gjorde
                    lite Hasselbackspotatis som vi ska
                    äta i kväll...Ann-Sophie skulle göra
                    en chili gryta......Nu blir det lite frulle
                    sedan en dusch innan jag tar mig en
                    cykeltur för att göra ett besök hos
                    chefen......och lämna ett läkarintyg....
                    förhoppningsvis det sista..............
 
                    Ha en bra Fredag Alla Glada vänner....A.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hoppas att Du kan behålla den goa känslan, när Du lämnar sjukintyget... 😄

Ha en härlig husbilshelg och fira lite extra, som den livsnjutare Du är.

Snart ska vi skåla för Ditt kommande lyxliv... 😉

Kram ❤

2015-10-16 @ 07:59:27
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana....jag ser fram emot ett möte med dig....och jag är så nöjd nu...

Kram <3....

2015-10-16 @ 11:22:49
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0