Allhelgona helg.....

 
 
                           Allhelgonahelgen är här.......
 
 
 
                  Vi gick och lade oss tidigt i går
                  kväll.....Erik och Daniel och Lars
                  tittade på ishockey och själv la
                  jag mig i ett skönt bubbelbad...så
                  när pojkarna åkte hem vid 22-
                  tiden blev det sängen.....vaknade
                  därför klockan 06.00 i dag ........
                  och blev bjuden på en ordentlig
                  frukost....................................
 
 
 
               Jag slog till och gjorde kroppkakor
               i går eftermiddag.....och de smakade
               bra när vi kom hem från vår handlings-
               runda i dag.....vi var både till Kumla
               och Marieberg.....Lars har tvättat
               bilen och jag har bytt gardiner i två
               rum....man hinner mycket när man
               kommer upp i tid...............................
 
 
 
                 I kväll är vi bjudna till Fia och Lasse
                 det blir Vätternkräftor och Väster -
                 botten paj.....det ser vi fram emot....
                 jag som är tokig i kräftor......Ha en
                 bra lördag alla Glada......kram .......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0