Torsdag....

 
            God Morgon härliga Torsdag.....
 
 
 
 
            Åh vad jag blir glad av att
            första handlingen av Jul-
            klappar och Julmat är av-
            klarat.....jag är ju ingen fan
            av att springa i affärer....
            Fyra timmar tog det och
            6 affärer besökte jag.........
            Förhoppningsvis blir det
            bara en gång till....när jag
            har fått in alla önskelistorna
            från barn och barnbarn.....jag
            vet inte om det finns någon
            handlings fobi....men jag är nog
            född med den......Nu blir det lite
            frulle ....sedan ett besök hos
            svarta katten Swira.....Ha en
            bra dag alla Glada.......A........
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0