Tidig Onsdag morgon.......

 
                     Jösses redan morgon........
 
               I dag blir det att ligga i....klockan 15 ska
               jag vara inne i stan......och innan dess
               ska jag stryka lite gardiner, för till helgen
               ska ju ljusstakarna och Tomtehuset fram....
 
 
 
                   Det är dags att förbereda vad som
                   ska stå på vårt Julbord i år...........
 
 
 
                    I år ska jag faktiskt göra egen
                    sylta......Jag har hittat ett LCHF
                    recept....som verkade bra.........
                    En APK macka med sylta och
                    senap på......Åh så gott...........
 
                   Nu är klockan 06.45.....dags för
                   en kopp kaffe så att man vaknar
                   till........Ha det gott.........A............
               
 
 
 
 
             
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Nu längtar jag ännu mer till jul...😉

Kram ❤

2015-11-25 @ 12:09:13
Postat av: Anita

Kram på dig....

2015-11-25 @ 22:16:07
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0