Onsdag....

 
               Gårdags kvällens mat blev ett inhopp
               på McDonalds.....vi delade broderligt,
               Lars åt hamburgare och jag pommes
               doppade i Garlic............................
 
 
 
                 Pressade min egen juice i morse.........
 
 
 
                Dagens middag blev en kyckling-
                gryta med hetta från red curry....
 
 
 
                 Inte alls dum......och så har jag
                 putsat mina köksfönster så nu
                 blev det så ljust och fint i köket...
                 och då ser man ju att man bör
                 städa lite noggrannare ........I
                 morgon är det dags för ett besök
                 hos frissan Ida....Ha en bra kväll........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0