Onsdag 11/11......

 
                             Onsdag........................
 
 
a
 
                   I går eftermiddag drog jag iväg
                   till blomsterlandet och lågpris-
                   Magasinet.....nu för tiden är det
                   ju inte så mycket man behöver
                   köpa ....utan det är bara roligt
                   att gå och titta.......fast jag köpte
                   mig en azalea..........
 
 
 
                 Så köpte jag lite tavel ramar för
                 nu ska Ella upp på väggen............
 
 
 
           När vi satt och åt i söndags så sa Ella....
           Farmor .....varför är inte jag med på din
           vägg.........så nu ska hon komma dit.......
 
 
 
                Lars hade beställ middag ......det börjar
                likna en restaurang här hemma........det
                skulle var gott med..........säger Lars.....
                och så väntar han sig att han ska bli
                serverad det.....och jag tycker ju det är
                roligt att laga mat....och jag får mycket
                beröm för att det är gott.....och nu har
                jag tiden att göra det....fast när ungarna
                bodde hemma och jag jobbade så
                lagade jag alltid riktig husmanskost......
                jag kan inte påminna mig att jag någon
                enda gång har lagat "vatten" makaroner....
 
 
 
                Jag börjar så smått anpassa mig för
                ett nytt liv efter jobbar tiden.....jag
                somnar klockan 22.30 varje kväll
                och sover till 07.00.....den tiden har
                nog aldrig varit inprogrammerad i
                min kropp tidigare.....efter 23 års
                nattarbete......känns det så skönt
                och jag saknar varken jobbet eller
                några arbetskamrater......
 
                Nu blir det kaffe och sedan får vi
                se vad jag hittar på idag...Ha en
                bra dag alla glada........A.............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0