Magnus 33 års kalas och Farsdag.......

 
                       God middag på Er.........
 
               Oj oj oj vad trött jag är i dag.....tränings-
               värk i mina ben.....så här mycket har jag
               inte hållit igång sedan jag blev sjukskriven....
               Tre dagar har jag hållit i gång från morgon
                till kväll...med fönstertvätt, storstädning,
                handling, matlagning och i går kalas för
                Magnus och Farsdagsfirande..............
 
 
 
               Jag hann tvätta findukarna innan jag
               stöp i säng...så de hänger nu i kuvösen..
               den rosa har svärmor vävt och den blå
               har mamma vävt............
 
 
 
                  Frukosten i dag blev Lars goda
                  kycklinggryta.....så himla god...
                  det är sting i den så man blir
                  lite svettig.....och det som ser
                  ut som nudlar är ägg som han
                  häller i när han fått snurr på
                  grytan.....smakar minst lika
                  gott som dom de har på Kina
                  restauranger .......
 
                  Kycklinggrytan fick de som förrätt
                  i går och efter det blev det pajer
                  och lite olika såser.....Spenatpaj
                  med ägg och räkor.....kyckling och
                  baconpaj.......tacospaj och så gjorde
                  jag en matjesill paj........och efter det
                  hade Anna bakat jättegoda muffins...
                  och Magnus hade köpt en smarrig
                  Prinsesstårta.......så nog blev vi mätta.....
 
                  Nu ska jag äta lite spenatpaj som
                  blev över.....Ha det Gott...........A..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0