höststädning.......

 
                            Härliga Lördag........
 
 
 
                     Städning av stugan står på schemat
                     i dag.....................
 
 
 
               Jag har städslat gubben
               till att köra dammsugaren....
               och genast blev det höst-
               städning han ryckte bort
               element skydd och flyttade
               undan möbler...alla golvlister
               är nu också torkade...........
 
 
 
             Resten står jag för...alla fönster
             på övervåningen är nu klara.....
             jag har ett par fönster kvar på
             nedervåningen ...men dom
             ska jag fixa i dag......det är på
             utsidan så jag hoppas att det
             inte börjar regna ännu........A....
 
             
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Nej, nu måste jag också sätta fart!!!!!

Kram ❤

2015-11-08 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0