En månad kvar till Julafton.....

 
                      Hej Tisdag och en månad kvar
                      till Julafton........det pinnar på.....
 
 
 
 
               Pensionen närmar sig.....jag har
               skrivit på mina uppsägningspapper
               till kommunen ...i dag ska de lämnas
               in......36 år i kommunens tjänst är nu
               över.....så skönt.......Förhoppningsvis
               så blir rollatorerna mera utrustade till
               det är min tur att nyttja den..........
 
 
 
              Jag gick upp med Lars i dag och
              satt och talade med honom medan
              han åt sin frukost.....sedan när han
              åkte till jobbet då blåste jag ut ljusen
              och kröp ner hos Ludde i sängen.....
              tittade på tv:n en stund och somnade
              sedan om......det är så här jag vill ha
              det nu när jag slutar jobba....inget jäkt
              och stress.....Ha en bra dag.......A......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Livsnjutare, det är vad Du är och Du har knogat i tillräckligt många år. 😋

Kram ❤

2015-11-25 @ 12:17:34
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana....din empati är som alltid enorm...


Kram <3

2015-11-25 @ 22:20:35
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0