Fredag...

 
                  God Morgon Fredag..............
 
          Ja kycklingsveckan tog slut lite plötsligt
          så igår gjorde jag ärtsoppa....jag köpte
          en fläsklägg som jag kokte i förgår kväll
          och sedan kokte jag ärtorna i spadet i
          går....och vips var ärtsoppan färdig.....
          så la jag ut en bild på instagram...och
          då kom det hem en son som hade sett
          det ...och han var sugen på ärtsoppa...
 
 
 
                   Så fick lilla Swira en spruta mot hosta....
                   hon är så snäll och fin inte ett ljud sa
                   hon .....här ligger hon i buren på väg
                   hem och blir kliad bakom örat av mig....
 
 
 
                Haha...kolla in den här bilden...det
                ser ut som goe håller på att förvandlas
                till Hulken....han är ju grön......men vem
                kan inte bli en Hulk när man varit på
                IKEA och ska sätta ihop deras plocke-
                pinn möbler.................
 
 
 
                  Men titta han fick ihop en IKEA
                  stol till Ella....hon är ju stora tjejen
                  nu och behöver inte sitta i en bebis
                  stol..................................
 
 
 
                  Kolla bara in den här härliga bilden
                  som Magnus skickade till mej......
                  uppe på bordet med stolarna huller
                  om buller....solbrillorna är på och det
                  ser ut som om hon uppträder som en rock-
                  stjärna.....i blöjor.....härliga Ella som
                  kommer på besök till farmor och far-
                  far i helgen......roligt..........
 
                  Ha en bra fredag...............A.............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad månde bliva av den tjejen?? 😄

Ha en fin farmor-helg!

Kram ❤

2015-05-08 @ 19:06:02
Postat av: Anita

Haha...ja du Mariana, vad månne bliva....skön unge är det i alla fall....

Tack....Ha en bra helg ni också..

Kram <3

2015-05-08 @ 23:03:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0