FREDAG......

 
                        God Morgon Fredag..............
 
            Jag var ju tvungen att kolla in Måns i går
            kväll....och jaa...han gick vidare...............
 
 
 
                  I går hade jag tid på röntgen för att
                  röntga hela ryggen och bäckenet...
                  Det stod i kallelsen att man kunde
                  ta med något att lyssna på och jag
                  tog med två skivor från ljudboken,
                  men skit också då var deras CD -
                  spelare trasig....så det blev nästan
                  två timmar i denna apparaten .......
                  och det gick bra med att lyssna på
                  radion också....men vilket jäklar o-
                  väsen den maskinen för...............
 
 
 
                  En riktig hagelskur kom det här om kvällen
                  stora hagelkorn  kom det på baksidan av
                  av huset och på framsidan regnade det........
 
 
 
                      Var inne i stan och hade hand om
                      om Ella en stund......och en timma
                      tillbringade vi ute med att gå i alla
                      vattenpölar hon kunde hitta.........
 
 
 
                  Plocka maskrosor är också roligt.........
 
 
 
                     Så blev hon trött så då var det
                     bra att Farfar var med för då
                     skulle hon "opp"....men lite högt
                     tyckte hon det var.......................
 
 
 
               Så sjöng hon och spelade för oss.....
 
 
 
                    Vita syrener som var utslagna inne
                    i stan ....mina kommer snart har jag
                    sett........
 
                     Ni får ha en bra Fredag...själv ska
                     jag börja packa husbilen.........A............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Håller tummarna för resultatet av magnetröntgen.

Ha en jättefin husbilshelg!
Längtar efter att träffa Dej... 😉

Kram ❤

2015-05-22 @ 07:52:00
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana....
Ja det ska bli härligt att få träffa dig också...

Kram <3

2015-05-22 @ 09:02:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0