Måndag.....

 
                              God Kväll
 
         I dag har varit en dag när jag har varit
         inne i dimman......jag fick ny medicin av
         min doktor som jag ska ta till natten.....
         de var för min värk och att jag skulle få
         sova lite mera än 2 timmar .......och då
         tog jag den när jag gick och la mig.....
         hmm.....klockan 24.00....haha så jäklar
         dumt gjort.....den hade sin verkan på
         f.m i dag.............
 
         Sedan har jag ring till en Vårdcentral i
         Örebro ......för att beställa en tid åt
         Ella...nu tycker jag att en läkare ska
         kolla upp henne då hon har varit sjuk
         hela hösten och våren.....och hennes
         mamma har ringt två gånger men fått
         till svar att det är normalt att barn blir
         sjuka när de går på förskolan......och
         det så sköterskan till mig också när
         jag ringde......men då sa jag ett och
         annat till henne......så klockan två i
         dag har Ella varit hos doktorn........
         och hur det gick ska jag berätta i ett
         annat inlägg.......20.30 tog jag min
         medicin......så nu är det snart dags
         att krypa under täcket..................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0