Måndag 23/3

 
 
 
                          Måndag igen........
 
        I dag blir det nog en sådan där plock dag som
        man måste ha ibland.....................................
 
 
 
               
 
 
 
          Bara lite.....tror jag.....men
          förra veckan tillbringade jag
          ju några dagar i stan så det
          blev dåligt med plocket och
          i lördags blev det ju biltittande
         hela dagen.....och i går hämtade
         vi chiffonjen och var hos Svärmor
         på middag...............
 
 
 
 
                 Hon hade gjort semle tårta och den
                 orkade jag inte med ...utan fick med
                 oss hem......så nu har jag tagit den
                 till frukost.....det du Mariana...som
                 tappar centimeter efter centimeter
                 i midjan.....till mitt försvar kan jag
                 säga att den var så söt att jag orkade
                 bara hälften...........
 
 
 
 
 
 
          Ha en bra Måndag
          Alla Glada.............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha... goa Du... 😉
Jag måste komma i brudklänningen.
Så' na bekymmer har inte Du... 😄

Kram ❤

2015-03-23 @ 15:43:37
Postat av: Anita

haha....nej min brudklänning är urväxt för länge sedan.....ändå var jag i 8 månaden....

Kram <3

2015-03-23 @ 21:30:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva.

Ser gott ut. Är Siv pigg. Känner att jag vill hälsa på henne, men det är så mycket annat när man åker upp.

2015-03-24 @ 08:26:22
Postat av: Anita

Det är väl rätt bra med Siv hon har ont i en höft..
så hon går lite illa...annars är hon sig lik tycker jag....förstår att tiden är knapp när du är här.. de är många du vill träffa och som vill träffa dig...

2015-03-25 @ 10:17:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0