Lördag.....

 
                          Lördag.......
 
           Vaknade till ett vitt snötäcke....det är
           ju lite fint....och man vet att det inte
           ligger kvar så länge så därför får det
           komma ett bakslag eller två.........och
           de får gärna komma nu innan Påsk....
 
 
 
                        För till Påsk drar vi ut med husbilen och
                        då vill vi inte ha några bakslag.....Luddes
                        husbils mat och vatten skålar är nu diskade
                        och färdiga att lägga ut i husbilen.................
 
 
 
                Enligt tidningen Råd&Rön så är Lidl's
                antirynk kräm den som är bäst och
                den har jag faktiskt använt flera år
                ( bara ett litet tips ).....och den kostar
                under 50 lappen............................
 
 
 
             Köpte mig en fin bukett med tulpaner
             och de lyser så fint på köksbordet.....
             Nu blir det en resa in till den stora
             staden......Goe Gubben är nämligen
             trött på mitt ajaj  när jag går in och
             ut ur bilen......så i dag ska vi prov-
             köra lite bilar och se vilka bilar som
             passar mig och min onda rygg.........
 
             Ha en bra lördag alla så hörs vi .......A......
 
 
 
 
               
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad kul!! Med bilen... 😊
Lycka till!! 😉

Kram ❤

2015-03-21 @ 10:51:21
Postat av: Anita

Ja du Mariana det blev en ny bil.....så kul..

Kram <3

2015-03-21 @ 17:56:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0