Kväll.....

 
 
                          AP-trädet är Påskpyntat.......
 
               Vilket väder det blev i dag.....jag hade väntat
               mig regn och grått.....men jag satt i en så varm
               kuvös så jag fick öppna dörren..........................
 
 
 
                  Mina fina rosor är nu helt utslagna
                  de håller sig länge när de få stå i
                  kuvösen om nätterna......................
 
 
 
 
              Husbilen börjar bli färdig packad..........
 
 
 
 
                Kolla in det här....nya fina handdukar
                med jordgubbar på....inköpta på
                IKEA......tvättade och klara.....men de
                har dragit in på hängare i handdukarna
                så de fick jag sy i själv.....och det var ju
                bra för då kunde jag sy i dom på långsidan
                så att de inte hänger ner i golvet.....
 
                Ja det var det hela för i dag...Ha en bra
                natt ...ni som kan sova...........A..............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en glad & fin husbilspåsk vännen!

Kram ❤

2015-03-31 @ 22:18:28
Postat av: Anita

Tack fina Mariana....även du ska ha en trevlig Påsk vart du än befinner dig............

Kram kram <3

2015-04-01 @ 10:35:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0