sol ??

 
              God Morgon denna härliga
                             Torsdag......
 
         Jag vaknade strax efter sju och såg
         att solen sken....så därför gick jag
         upp och tog ett blodsocker prov
         och det visade på 6,8.....tog en banan
         och drog i väg på en 5.5 km cykeltur...
         som tog co 20 minuter.....och när jag
         kom hem hoppade jag ner i det 21
         gradiga vattnet i tunnan.....så skönt....
 
         Nu är det dag för en riktig frukost och
         en god kopp kaffe........................
 
         Ha en bra Torsdag alla Glada...........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken perfekt morgon!! 😄
Kram ❤

2015-06-25 @ 11:13:11
Postat av: Anita

Ja det blev den...perfekt...

Kramiz <3...

2015-06-26 @ 10:54:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0