Skolavslutning......

                      God Morgon denna skolavslutningsdag..........
 
             Jag får faktiskt lite hem längtan.. till mina avslutningar
             i Ålems kyrka..........................................................
 
 
 
             Jag kan inte minnas en enda gång som det
             var dåligt väder.......varmt och soligt och den
             förväntan man hade på sommarlovet......och
             sedan gå in i den lövade svala kyrkan och få
             sjunga den Blomstertid nu kommer.....ibland
             önskar jag mig tillbaka till den bekymmersfria
             tiden......................
 
             Annars känner jag att det är jobbigt att vara
             småbarns mamma i denna åldern.....jag är
             trött i dag ....men det är en behaglig trötthet
             för när Ella är här går det i 110 knyck.........
             och det är bara att hänga på.......
 
             Nu får jag önska alla ungar som går ut
             ett härligt sommarlov.........A..................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst var det härligt! 😊
Kram ❤

2015-06-11 @ 11:27:09
Postat av: Anita

Kram Mariana....Ha en bra dag...

2015-06-11 @ 11:38:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0