Ella hatt och cykling....

 
                                    God kväll Tisdag......
 
               Jag är hopplös när jag ska laga mat............I dag
               blandade jag ihop ris...kyckling och grönsaker...och
               det skulle räcka till två pers...men det här räcker nog
               till ett helt kompani..................
 
 
 
                Jag håller på att virka en sommarhatt
                till Ella som snart är färdig.....riktig fin
                tycker jag att den blir.........
 
                Jag har cyklat 8 km och gått med Ludde
                i två......men jag får så jäklar ont i
                ryggen när jag går så det får nog bli att
                jag tar ett par cykelturer varje dag........
 
                Men nu är det sängen som gäller......A...........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jösses, vilken fin hatt!👍
Så' na blir storsäljare i våran affär... 😉

Kram ❤

2015-06-24 @ 07:34:31
Postat av: Anita

Haha....jag har börjat på en ny åt mig själv...ska bli spännande att se hur den blir...kanske en storsäljare...


Kram <3

2015-06-24 @ 22:44:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0