Onsdag i dag igen ??

 
              God morgon Onsdag....
 
     För idag är det väl onsdag....det
     trodde jag det var i går....ja man
     blir alldeles vilsen på dessa dagar...
     röda och vanliga om vartannat....
 
     Men i dag när man vaknade hade
     snön kommit......och jag sitter här
     inne i värmen och ser allt folk som
     är ute i snöyran och kämpar...och
 
 
        själv sitter jag med en kopp
        gott kaffe framför mig.......
        inne i den goa värmen....
        och tycker det är skönt..
        man har ju kämpat i snö
        och kyla många år i jobbet.....
 
        I natt har jag sovit rätt gott...
        * Sov 7 timmar och 20 minuter
        * Djupsömn 4 timmar och 10 minuter
        * Lätt sömn 3 timmar och 10 minuter...
 
          Ha en bra onsdag alla glada.......
 
 
 
    
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fränt med sömnmätningen... ☺

När jag läste Ditt inlägg for tankarna tillbaka till vinternätterna i Lekeberg... 💞

Tack för våra gemensamma jobbarnätter!!! 💕 😅

Kram ❤

2015-01-07 @ 08:30:56
Postat av: Anita

Jag satt också och tänkte på nätterna i skogarna där vi for runt.....men nu sitter vi inne i värmen och tänker tillbaka...det har sin tjusning det också...

Kram <3

2015-01-07 @ 09:20:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0