Onsdag 14/1

 
                            God Morgon Onsdag.........
 
               Natten har varit bra....jag har faktiskt sovit
               mera än jag har varit vaken och det var
               länge sedan jag gjorde det......men så har
               jag börjat med en starkare värktablett så
               det kanske beror på den att jag har sovit...
 
 
              Fina Ludde som tycker om snö
              gillar inte alls detta hala väglag....
 
 
                        Har haft besök av fina Domherren.....
 
 
                         Jag måste fylla på med mera
                          mat idag.........
 
 
 
                 Har även haft besök av Hacke Hackspett...
 
                 Själv ska jag göra ett besök på Vårdcentralen
                 på förmiddagen....så vi hörs senare......A.......
 
 
 
             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0