Fredag........

 
 
 
 
                      God Morgon Fredag.......
 
            Jag kände för lite gula rosor som skulle
            lysa upp livet för mig lite i allt elände och
            i dag skiner en fin gul sol på en blå himmeln...
 
 
                 Jag drog in till stan och hämtade Goe vid
                 klockan 14....och så hälsade vi på en sjuk
                 liten Ella.....
 
 
                  Hon är förkyld och febern steg när vi
                  var där..........
 
 
                 Fika skulle vi göra och hon bjöd farmor
                 på godsaker....garanterat sockerfritt......
 
 
              När vi åkte hem vid 17.30 tiden blev vi
              omkörda av säkert 10 lastbilar som inte
              lättade på gasen p.ga det hala väglaget..
              visst det är 110 men varför kan de inte
              köra i 90 som alla andra gjorde...........
              Ha en bra dag................A...................
 
 
 
 
 
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Man blir galen på dessa långtradare som bara vräker sej fram.Igår låg det en i diket vid en rondell.

Tacka vet jag vi Rallybrudar som kör lugnt! 😉

Kram ❤

2015-01-23 @ 12:32:18
Postat av: Anita

Haha....tur att det inte var så många lastbilar i Lekebergs skogarna när vi drog runt där....

Kram <3

2015-01-24 @ 09:08:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0